شنبه ٥ فروردين ١٣٩٦ -

مدیریت آمار و فناوری اطلاعات




گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۰۰۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۴۹۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۴۲۳۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۸۱۹۲۳۲ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/٨ - ۱۰۰۲ مورد

تقدیر ،مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه از واحد زیر ساخت  شبکه در پی واکنش سریع آنان در تغییر خطوط فیبرنوری و جلوگیری از قطعی شبکه و سامانه های دانشگاه

سه شنبه ١٣ تیر ١٣٩٦ ساعت ١٣:٤ ب.ظ   ( بازدید : 1013 نفر )


مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه از واحد زیر ساخت  شبکه در پی واکنش سریع آنان در تغییر خطوط فیبرنوری و جلوگیری از قطعی شبکه و سامانه های دانشگاه تقدیر کرد.

مهندس حیدرپور که جهت بازدید از فرایند کاری تغییر ناگهانی مسیر فیبر نوری دانشگاه در پی فعالیت های عمرانی  در محل دیتا سنتر دانشگاه حاضر شده بود از همکاران زیر ساخت دانشگاه که طی 24 ساعت گذشته جهت جلوگیری از هر گونه قطعی شبکه در محل حضور فعال داشتند تقدیر نمود.

وی با اشاره به این که مدیریت فناوری اطلاعات در  همان روز اجرای پروژه عمرانی در جریان ساخت و ساز در محل قرار گیری فیبر نوری دانشگاه قرار گرفت افزود : با توجه به حساست های موجود همچون آزمون های مجازی پایان ترم دانشجویان؛توزیع غذا دانشجویان ،قطعی شبکه کلینیک ویژه و همچنین سامانه های اداری و بیمارستانی در پی قطعی فیبر نوری بر اثر حفاری سریعا تیم ویژه ای جهت تغییر مسیر کابل فیبر نوری مشخص و در محل اعزام شدند.

مهندس حیدر پور خاطر نشان کرد : تغییر مسیر فیبر نوری  هیچ گونه خللی در ارتباطات شبکه ای دانشگاه با مدیریت و حضور مداوم همکاران مدیریت فناوری اطلاعات شاهد نبودیم.


منبع : مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو
مراکز ترک اعتیاد (۱۸۰۷۶ بازدید)
فرمت EXE چیست؟ (۹۵۶۹ بازدید)
مراکز تصویربرداری (۹۴۲۵ بازدید)
شعار سال (۸۰۶۷ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...